fredag 17 april 2009

Nu börjar det närma sig!

Valet till Europaparlamentet närmar sig med stormsteg, det märks!

Även om en opinionsundersökning härom dagen visade att bara en tredjedel av befolkningen vet om att det är val till EU i juni, så ger ju själva nyheten fler personer kunskap om det. Och debatterna duggar redan tätt. I onsdags lyssnade jag på en debatt i Riksdagshuset om alkoholfrågorna, där Sofia Modigh representerade Kristdemokraterna. Idag debatterade Ella Bohlin konsumentfrågor.

Kristdemokraterna har som första parti presenterat sitt valmanifest och jag måste säga att det ser väldigt bra ut: Snygg layout - och viktiga, engagerande frågor! Och idag har jag donat lite med korrekturet till min egen personvalsfolder. Den kommer jag inte att skämmas för, när den är färdig! Vänta bara, så får ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar